Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 10:14:44 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/05736 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, 22125 Erika-Kandiküla 
tee// Eerika põik, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, 22125 
Erika-Kandiküla tee// Eerika põik// 10// 2// 4, Tartu maakond, Kambja vald, 
Õssu küla, 22125 Erika-Kandiküla tee// Eerika põik// 10// 14// 2// 4// 
Eerika tee 20, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, 22125 Erika-Kandiküla 
tee// Eerika põik// 14// 2// 4// Eerika tee 20// Hõbepaju tänav// Pistriku 
jalgtee L1// Tõnissoni tee, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, Eerika 
põik// Tõnissoni tee, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, 22125 
Erika-Kandiküla tee// Eerika põik// 10// 14// 2// 4// 6// Tõnissoni tee 
(Eerika-Laikasküla maaüksuse teede ja tehnovõrkude projekt. Osa 1 
Teedeehituslik osa, Eerika-Laikasküla maaüksuse teede ja tehnovõrkude 
projekt. Osa 2 Sademeveetorustik, Eerika-Laikasküla maaüksuse teede ja 
tehnovõrkude projekt. Osa 2 Reoveekanalisatsioonitorustik, Eerika-Laikasküla 
maaüksuse teede ja tehnovõrkude projekt. Osa 2 Veetorustik, 
Eerika-Laikasküla maaüksuse teede ja tehnovõrkude projekteerimine. Osa 3 
Tänavavalgustus., Eerika-Laikasküla maaüksuse teede ja tehnovõrkude 
projekteerimine. Osa 4 Sidekanalisatsioon.) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27088039>  (menetlus nr: 
443056), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister